Werken in de staf
De mooiste muziek maken we samen
Onderdeel uitmaken van de staf van het Residentie Orkest betekent dat je op het hoogste niveau symfonische muziek mogelijk maakt. We zetten, met muziek als instrument, mensen aan tot denken, tot actie en gaan voor de grootste idealen. We nemen mensen graag mee in de prachtige wereld die muziek creëert.
Word jij hier enthousiast van? Lees hieronder alles over werken in onze staf!
Veel gestelde vragen
Allereerst ontvang je een ontvangstbevestiging zodat je zeker weet dat we jouw motivatiebrief en cv goed hebben ontvangen. Zodra de vacature is gesloten, mailen of bellen we alle kandidaten waarmee we een gesprek willen inplannen. In het geval van afwijzing sturen we altijd een bericht.
We houden meestal twee gespreksrondes. Het kan zijn dat we om referenties vragen na het tweede gesprek. De kandidaat die we een positie willen aanbieden, nodigen we uit voor een derde gesprek, waarin we de arbeidsvoorwaarden bespreken.
Bij werving- en selectie hanteren we de NVP Sollicitatiecode.
Bij het Residentie Orkest hebben we veel vertrouwen in de professionaliteit van onze werknemers. Al onze collega’s vervullen hun functie naar eigen inzicht, op een manier die bij hen past, uiteraard binnen de gestelde kaders en afspraken
Tegelijkertijd is er veel aandacht voor elkaar. We staan stil bij bijzondere momenten van collega’s en we werken gezamenlijk naar onze doelen toe – iedereen krijgt daarin de ruimte om zijn eigen expertise in te brengen. Dat het Residentie Orkest hierdoor een fijne werkplek is voor veel verschillende persoonlijkheden, is terug te zien op onze werkvloer.
Onder de staf vallen de teams:
Directie
Personeel & Organisatie
Artistieke Zaken
Educatie
Marketing & Communicatie
Development & Relations
Financiën
Ontmoet onze collega’s HIER.
Zeker. We gebruiken Office 365 om met alle thuiswerkende collega’s contact te houden. Het aantal uur dat je thuis kunt werken, verschilt per functie. Afspraken maken over thuiswerken doe je met je leidinggevende.
In elke vacature vermelden wij het maximumsalaris op basis van een 40-urige werkweek. Inschaling binnen de schaal gebeurt op basis van relevante ervaringsjaren. Naast je salaris krijg je 8% vakantietoeslag en 8,25% eindejaarsuitkering.
Op basis van een 40-urige werkweek ontvang je jaarlijks 47 vakantiedagen.
Ja, we hebben een uitgebreid opleidingsbudget. Hiermee kunnen de medewerkers de kennis en vaardigheden die nodig zijn voor hun functie verder ontwikkelen. Het opleidingsbudget is ook te gebruiken voor loopbaangerichte opleidingen, die je kunt inzetten voor eventuele toekomstige functies buiten onze organisatie. Afhankelijk van de relevantie voor de huidige functie maken we afspraken die we vastleggen in een studieovereenkomst.
Het Residentie Orkest heeft een platte organisatiestructuur. Daardoor zijn de doorgroeimogelijkheden relatief beperkt. Daartegenover staat dat je veel ruimte krijgt om jouw functie naar eigen inzicht in te vullen en je daarin verder te ontwikkelen.
Ja, voor elke functie is bij aanvang een VOG verplicht.
We hebben een kortingsregeling voor alle medewerkers. Hierbinnen kun je een maand van te voren maximaal vier kaartjes à € 10 aanschaffen voor onze eigen producties in Amare of in de Nieuwe Kerk.
Ja, onze werkplek Amare ligt in het centrum van Den Haag op loopafstand van station Den Haag Centraal. Amare is goed bereikbaar met de auto, maar we beschikken niet over eigen parkeerplaatsen voor personeel. In de omgeving kun je betaald parkeren.
Medewerkers krijgen een forensenvergoeding van € 0,19 per kilometer of een NS-business-kaart voor de dagen waarop zij op kantoor werken.
Heb je vragen over de inhoud van een vacature? Neem dan contact op met de medewerker die onderaan de vacaturetekst genoemd staat. Bij algemene vragen over het werving- en selectieproces of als je meer wilt weten over werken bij het Residentie Orkest, kun je terecht bij Sana van Iddekinge, hoofd P&O.
Email: Sana.van.Iddekinge@residentieorkest.nl
Tel: 070-8800212