Maak kennis met

Hester van der Vlugt

Voor violiste Hester van der Vlugt, sinds 2024 verbonden aan het Residentie Orkest, draait muziek maken om samenspel: samen bewegen, samen voelen en van begin tot eind verbonden zijn met de muziek én met elkaar. In deze video vertelt ze over haar eerste ontmoeting met de viool - die begon als een “klein cellootje” - haar liefde voor de warme, donkere klanken van het instrument en de bijzondere band die haar familie al generaties lang heeft met het Residentie Orkest.